Make your own free website on Tripod.com
Blog Tools
Edit your Blog
Build a Blog
RSS Feed
View Profile
« April 2014 »
S M T W T F S
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
You are not logged in. Log in
Entries by Topic
All topics  «
TESTIMONI KEJAYAAN
Monday, 7 May 2007
PETIKAN DARI MEDIA USAHAWAN,UTUSAN,METRO DAN KOSMO

Salam Sejahtera,

Kami difahamkan bahawa anda sudah pun melawat laman web kami - http://de-trb.tripod.com. TAHNIAH! Ini adalah satu titik permulaan yang sangat baik dalam kehidupan baru anda dengan menyertai Program Keusahawanan Jutawan Internet Uptrend, sama seperti mana yang pernah saya dan ahli-ahli Uptrend Network lalui suatu ketika dahulu. Peluang menyertai program ini adalah salah satu cara untuk kita melancarkan semangat baru dalam hidup kita untuk menjadi manusia yang berjaya. Percayalah bahawa sesungguhnya anda sedang menuju ke arah kejayaan dalam mengejar impian, sekaligus membebaskan diri anda dari belenggu kegawatan ekonomi.

Mari kita sama-sama ikuti dan kongsi pengalaman dari
mereka yang sudah pun berjaya dalam program ini:


 
"MULTI JUTAWAN" UPTREND,
AHMAD AMIRUDDIN MOHAMED.


 
Ahmad Amirudin Mohamed, Malaysia
Pendidikan : Kejuruteraan Elektrik(Hons)
Tarikh Menjadi Ahli : 01 April 2005

Jumlah Pendapatan Terkumpul : RM200,000 (4 Bulan Pertama)
Pendapatan Purata Bulanan : RM800,000 (2007)



"MULTI JUTAWAN" Uptrend, Ahmad Amirudin Mohamed @ YOUTUBE.COM - VIDEO 1

"MULTI JUTAWAN" Uptrend, Ahmad Amirudin Mohamed @ YOUTUBE.COM - VIDEO 2

"MULTI JUTAWAN" Uptrend, Ahmad Amirudin Mohamed @ YOUTUBE.COM - VIDEO 3

[ VIDEO 4 ] :: [ VIDEO 5 ] :: [ VIDEO 6 ]

[ VIDEO 7 ] :: [ VIDEO 8 ] :: [ VIDEO 9 ]

[ VIDEO 10 ] :: [ VIDEO 11 ] :: [ VIDEO 12 ] :: [ VIDEO 13 ]


Apa yang membuatkan beliau memilih Uptrend Network adalah kerana percaya pada kredibiliti orang yang memperkenalkan perniagaan ini kepada beliau. Lebih meyakinkan beliau apabila syarikat Uptrend mendapat lesen lima tahun dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna. Tiga bulan menjalankan perniagaan Uptrend, beliau telah mendapat tiga anugerah dalam Majlis Gemilang Uptrend 2005 iaitu Anugerah Tokoh Usahawan Cemerlang, Anugerah Kumpulan Berwawasan dan Anugerah Penajaan Terbanyak. Perniagaan Uptrend telah dapat mengubah kehidupan beliau kepada yang lebih baik. Siapa sangka, dalam masa tiga bulan, pendapatan yang beliau terima sangat memuaskan sehingga mencecah lima angka sebulan.

Segala-galanya berubah dengan satu keputusan yang mudah dengan berkata Ya pada satu peluang iaitu menyertai Uptrend Network (E-Commerce) dimana pada mulanya saya langsung tidak nampak dengan peluang yang ada di depan mata, tapi dengan satu kepercayaan, " Peluang selalunya datang dalam keadaan kita tidak bersedia". Saya buat keputusan untuk berjaya dan saya belajar dari hari ke hari, berani & tidak malu menerima segala kritikan dan kegagalan, dan akhirnya dengan semangat yang ada dan sokongan keluarga, ALHAMDULILLAH, dalam masa kurang daripada setahun saya telah pun mengatasi pencapaian peribadi iaitu dengan menjadi salah seorang 'INTERNET MILLIONAIRE'. Bersama Uptrend Network, saya sudah pun membuat RM 30 JUTA tahun lepas.

Kalau kita ingin melihat perubahan, jadilah perubahan yang kita inginkan, kerana tiada orang yang gagal dalam kehidupan melainkan dia memilih untuk gagal, dan kegagalan yang sebenar adalah kegagalan MENCUBA. Cabaran paling sukar adalah dengan mencabar diri anda sendiri.

"We don't pay the price for SUCCESS, we pay the price for FAILURE. We enjoy the benefits of SUCCESS" - Ahmad Amiruddin Mohamed

[ Utusan Malaysia ]
 





Image Hosted by ImageShack.us



Temubual khas bersama dengan Puan Salina dan Cikgu Ros Aida - JUTAWAN UPTREND, juga penerangan khas bersama Dr. David Clark dari DMV International, pengeluar produk baru bagi Uptrend iaitu NINE.

TONTON VIDEO PUAN SALINA & CIKGU ROS AIDA!

TONTON VIDEO DR. DAVID CLARK!



UPTREND DALAM INDUSTRI SENI TANAH AIR

[ SELAMAT PAGI MALAYSIA - RTM 1 BERSAMA ND LALA ]

TONTON VIDEO!



RAMPAIAN PAGI DI RADIO TELEVISYEN BRUNEI

[ VIDEO 1 ]
[ VIDEO 2 ]
[ VIDEO 3 ]




Benjamin Mohd Shariff, Malaysia

Bekas kakitangan salah sebuah bank perdagangan yang terbesar di Malaysia ini suatu ketika dahulu pernah melakukan pelbagai pekerjaan untuk menampung kos sara hidup yang sememangnya sentiasa tidak mencukupi sehinggakan beliau pada waktu malam terpaksa menjual satay. Dalam usia yang muda, beliau membuat keputusan untuk berhenti kerja dan menjalankan perniagaan Uptrend sepenuh masa. beliau percaya bahawa untuk berjaya dengan lebih cemerlang, beliau terpaksa membuat pilihan sama ada bank atau Uptrend. Hari ini beliau mengakui bahawa keputusan yang beliau buat adalah tepat.

Ramai rakan-rakan yang berada di bawah jaringan beliau yang menjalankan perniagaan Uptrend sudah mencipta pendapatan yang lumayan dan bagi beliau kepuasan dan kebahagiaan adalah di mana apabila melihat rakan-rakan niaga di bawah jaringan beliau memperolehi kejayaan.

Penyata Pendapatan






Jennifer Ong, Singapore

I received a call from my upline/sponsor because he had received an email from me promoting a different opportunity, and he took the time to call me, ask what I was doing, and then provided me with his link to Uptrend which I viewed right away. When I saw the Uptrend Flash Movie and the fact it costs only $10, I was amazed. I immediately registered and went to work. I finished my first 30 days with USD17,000 and 102 people/downlines, and I am more excited today than I was when I first saw the opportunity. I have found my business grows in direct proportion to the number of people that watch the movie. Therefore, I ask a lot of people each day to watch the movie and give me their opinion. About 50% of those that watch the movie join the business. Thanks to Uptrend management for the finest opportunity on the internet today.



Chairul Niza, Malaysia

Paling seronok dapat bagi mak duit sebulan USD1500..hari tu bawa mak dtg KL shopping tanpa tengok tanda harga..nak balas jasa tak terbalas...yg penting dia happy...tak kurang dapat tengok kawan kawan yang papa kerana susah payah betul betul struggle dalam hidup dengan anak istri sekarang dah bahagia! Baru sekarang saya rasa 'berguna' terhadap masyarakat dan hidup saya didunia sementara ni tak sia-sia...!! Saya tak boleh lupa titisan air mata nenek yg mengalir apabila saya beritahu dia akan kemekah tak lama lagi...selama berpuluh tahun penantiannya kini tercapai!!! MasyaAllah..!!

IF U SAY NO I'LL SAY NEXT!! Saya cari orang yang mencari..kalau u tak join pun tak apa..beza saya dengan U saya dah buat duit tiap tiap hari..!! u say the same U stay THE SAME!! Kalau nakkan perubahan,jadilah perubahan yang kita inginkan..!! Menyesal bukan kerana gagal, tapi menyesal kerana tak mencuba!! Dari kecil kita tiru mak bapak kita bercakap,berjalan dsb..mengapa bukan sekarang? Agak-agak kalau kerja, berapa lama nak kumpul RM200,000 tu?? Boleh ke dalam masa 6 bulan?? 6 Tahun?? 16 tahun?? mati hidup semula??

Buat satu keputusan sekarang juga..ini first and last..kalau tak bertindak sekarang nanti jangan merungut rumah sempit, kereta buruk, hutang keliling pinggang..pasal U sendiri pilih utk hidup seperti itu!!

Penyata Pendapatan






David Key, United States, Missouri

A simple product package, a simple compensation plan, a simple business to duplicate. This is also a great business opportunity with the best marketing tools. The biggest challenge for experienced networkers like myself is keeping the business simple. Within a month, my Uptrend business jumped from a companion business to my main network marketing opportunity. Finally...an honest business that works for me and will work for you. I treat my business like it's a million dollar business because I believe it is.

Promotional Tip:

One of the easiest ways to promote this opportunity is to network. Talk to your friends and business associates who are looking for a way to make more money. Explain to them how easy it is to recruit with this opportunity. If you don't have a warm market/offline prospects ( i.e. friends and business associates) you can easily promote this opportunity on forums and network marketing sites. Write a good signature for your Uptrend URL to attract visitors. Provide valuable information for the forums and networking sites you post on. Not only will you get traffic, you'll also build a solid search engine strategy for your business, and you'll create a never ending stream of passive traffic to your site. Visitors will see you long after you have posted.




Azfadzil Abd Aziz, Malaysia
No.K/P : 790216-14-5225

Nama saya Azfadzil Abd Aziz, seorang dispatch hanya part time dalam business ini, apabila saya faham tentang biz ini saya mengambil keputusan join business ini dan terus sms, apa yang saya seronok dalam masa 2 bulan saya meraih pendapatan RM 6,540. Saya teruskan SMS. 012-2841765

Klik penyata pendapatan tahunan Azfadzil Abd. Aziz



UPTREND LAHIR 12 JUTAWAN DALAM SETAHUN,

MAJLIS MALAM GEMILANG UPTREND 2006

KERATAN DARI SURATKHABAR KOSMO

Image Hosted by  ImageShack.us



Klik penyata pendapatan tahunan Fadzmel Youssef



MAJALAH MEDIA USAHAWAN EDISI 7, 2005

Image Hosted by ImageShack.us
Uptrend Chief Executive Director - Ms. Susie Yeoh

In my line of business, I believe that passion is everything. It was passion that drove me to become the sole distributor of one of Japan's most renowned hobby product brands ( TAMIYA ), and then to set up a successful enterprise supplying carpets and renovation material to major office buildings. It was also passion that moved me to venture into multi-level marketing; a passion for health, for technology, and above all, for people. Today, I manage a network of over one hundred thousand people, made up of individuals from all walks of life that nonetheless share my vision and dreams; to create a better world through a culture of sharing. Thus I am living proof that anyone can be successful just by being ourselves, and being passionate about what we believe in. After all, knowing that I have made a difference in the lives of my employees and group members is what motivates me to do the best I can every day. It is my hope that as the business grows, everyone will have a chance to experience and achieve what I have. And together, we will build a world of prosperity, peace and friendship by upholding the philosophy of "Share and Share Alike".

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us
Badrol Hisham, Malaysia

Anak kelahiran Perak ini mempunyai kelulusan dalam bidang Elektrik Telekomunikasi dari UiTM. Beliau juga mempunyai syarikat sendiri namun apa yang menarik tentang beliau ialah dalam masa tiga minggu bersama Uptrend, bapa kepada tiga cahaya mata ini telah berjaya meraih pendapatan lebih RM20,000. Seperkara yang boleh dijadikan contoh bagi mereka yang ingin berjaya di dalam apa juga bidang terutama bidang jualan langsung ialah jangan menjadikan jarak perjalanan sebagai satu alasan untuk tidak mahu melibatkan diri. Daripada mula beliau menyertai Uptrend boleh dikatakan tidak ada hari yang beliau tidak sampai ke ibu pejabat Uptrend di Petaling Jaya kecuali hari Ahad ataupun ketika pejabat tutup. Bagi beliau Tapah dan Petaling Jaya ibarat Petaling Jaya ke Kuala Lumpur sahaja.

Bapa beliau merupakan seorang pesara (guru) dan banyak memberikan sokongan serta dorongan kepada beliau. Melihat potensi pada perniagaan ini maka bapa beliau serta adik bongsu beliau juga turut melibatkan diri di dalam perniagaan Uptrend dan kini mereka telah mendapat keuntungan yang lumayan hasil perniagaan yang mereka sedang ceburi kini. Hari ini, beliau telah mengorak langkah ke hadapan dengan menjadi mobile stokis Uptrend.



Klik penyata pendapatan tahunan Nik Ahmad Nusuki



Noor Azmi A. Karim, Malaysia
No.K/P : 661020-05-5549

Saya membuat perniagaan ini 6 bulan, Alhamdulillah dalam perniagaan ini mudahkan saya kerana SMS aje. Saya hanya sms 10 atau 20 sen SMS sehari ikut teragak saya jumpa no. telefon, ini memudahkan perniagaan ini dan saya telah meraih pendapatan RM166,000 dalam masa 6 bulan.

Klik penyata pendapatan tahunan Noor Azmi A. Karim



Image Hosted by ImageShack.us
Yahya Hashim (Helmi), Malaysia

Berusia 25 tahun dan masih bujang. Pernah bertugas di SIRIM dan kini beliau telah mengambil keputusan untuk menjalankan perniagaan Uptrend secara sepenuh masa. Beliau adalah salah seorang penerima pendapatan yang paling besar di Uptrend buat masa ini sepanjang penglibatan beliau selama lima bulan. Dalam usia yang masih muda dengan pendapatan lima angka sebulan adalah satu pencapaian yang cukup luar biasa terutama bagi saudara Helmi yang suatu ketika dahulu merupakan seorang pekerja yang hanya tahu cukup bulan menerima gaji.

Yahya Hashim atau Helmi diperkenalkan kepada Uptrend oleh rakan baik beliau iaitu Ahmad Amiruddin atau lebih dikenali cikgu Amir. Sejak itu, beliau tidak menoleh ke belakang lagi. Hari ini, berkat kesungguhan dan ketekunan, beliau boleh berbangga dengan pencapaian beliau hari ini. Bagi beliau, untuk berjaya, seseorang itu seharusnya tidak memberi alasan sebab walaupun beliau mampu untuk berkereta mewah tetapi beliau masih lagi setia untuk bergerak menjalankan perniagaannya dengan sebuah motosikal. Beliau adalah salah satu contoh yang terbaik untuk diikuti oleh orang lain terutamanya yang suka memberi alasan tidak mempunyai kenderaan untuk bergerak. Yahya Hashim merupakan satu-satunya contoh "Kepimpinan Melalui Teladan".



Klik penyata pendapatan tahunan Saufi Bin Osman



Image Hosted by  ImageShack.us
Shamsir Mohammad Saleh, Malaysia
No.K/P : 670403-04-5127

Secara tiba-tiba saya mendapat idea untuk memudahkan networking atau mlm, hanya menggunakan SMS, kalau kita nak buat manual banyak alasan orang, nak meeting tak bolah datang, nak jumpa orang malas. Nak buat homeparty jadi saya memudahkan kumpulan saya menggunakan SMS, Alhamdulillah selama 6 bulan saya meraih RM 86,000..

Klik penyata pendapatan tahunan Shamsir Mohammad Saleh



Suratkhabar Metro

Image Hosted by ImageShack.us



Klik penyata pendapatan tahunan Zamrudin Abdullah



Zuraini Afidah Bte Zainal Abidin, Malaysia
No.K/P : 710421-07-5374

Assalammualaikum, nama saya Zuraini Afidah Bte Zainal Abidin, saya adalah suri rumah, saya hanya memjaga anak, mana ada masa nak buat networking atau mlm, jadi saya ambil keputusan untk buat networking melalui sms laman web saya sendiri. Dalam masa 1 bulan saya meraih pendapatan RM 6.286 hanya sms dirumah.

Klik penyata pendapatan tahunan Zuraini Afidah Bte Zainal Abidin



Roslee bin Harun, Malaysia

Berusia 41 tahun dan berasal dari Kuala Kangsar, Perak. Sudah berkeluarga dan mempunyai tiga cahaya mata. Beliau adalah satu lagi contoh yang terbaik kerana mengamalkan prinsip "di mana ada kemahuan, di situ ada jalan". Beliau sebelum ini seorang pemandu lori di sebuah syarikat kontena terbesar di Malaysia. Beliau juga menyertai beberapa syarikat jualan langsung sebelum menyertai Uptrend. Sebaik sahaja mengenali dan menyertai Uptrend, beliau nampak bahawa inilah masanya bagi beliau untuk mengubah cara kehidupan. Pada 4 Julai 2005 lalu, beliau mengambil keputusan untuk menyertai Uptrend dan beliau tekun berusaha tanpa mengira masa. Dengan taraf pendidikan yang tidak seberapa, bagi beliau tiada apa yang mampu beliau usahakan untuk berjaya selain berusaha keras dan jangan kecewa serta mengaku kalah. Dalam masa sebulan lebih, beliau telah mengumpul pendapatan melebihi RM15,000 dan hari ini beliau mengambil satu lagi keputusan iaitu menjalankan perniagaan Uptrend sepenuh masa dan tidak lagi bekerja sebagai pemandu lori.

Klik penyata pendapatan "HARIAN" Roslee bin Harun

(24/04/2006)
(25/04/2006)
(26/04/2006)
(27/04/2006)
(28/04/2006)
(29/04/2006)
(30/04/2006)



Image Hosted by ImageShack.us
RAZAK B. UNTUNG, Malaysia(JUTAWAN UPTREND)

Saya memulakan perniagaan sendiri ketika berusia 25 tahun ketika bekerja di salah sebuah syarikat yang terbesar dan terkemuka di Malaysia sebagai Software Engineer. Pada ketika itu saya mencari sesuatu agar dapat mengubah kehidupan saya dan agar impian ketika berusia 30 tahun akan menjadi kenyataan. Pelbagai perniagaan telah saya lakukan namun hasil yang diperolehi tidak memberi pulangan yang diharapkan. Impian untuk menjadi anak melayu yang bakal bergelar jutawan membuatkan saya terus tidak menoleh kebelakang. Pada ketika itu, saya hanya mendiamkan diri dan tertanya-tanya, di merata-rata media, saya sering terbaca tentang jutawan-jutawan Internet. Persoalannya.... kenapa saya tidak berjaya? Kemudian, saya mula mencari teknik dan membaca tentang jutawan-jutawan Internet satu demi satu untuk mencari jalan yang mudah dan kurang risiko untuk membina perniagaan saya... Jadi, saya mengubah kaedah melakukan perniagaan di Internet. Saya cuba mengikuti jejak langkah jutawan-jutawan Internet. Dengan tidak disangka-sangka, perniagaan Internet saya mula memberi pulangan. Tiga bulan kemudian, saya mencapai sasaran saya - Saya berjaya mendapat keuntungan RM30, 000.00 dari perniagaan Internet hanya dari rumah saya!

Apa yang amat menariknya bukan saya sahaja yang memperolehi keuntungan malahan saya dan sahabat-sahabat saya. Apabila saya merenung kembali beberapa tahun dulu, saya telah merugikan masa tanpa mengunakan Internet sebagai senjata perniagaan saya. Dalam erti kata yang lain, saya memulakannya dengan langkah yang kurang berkesan. Walaupun saya berlatar belakang kan Teknologi Maklumat, saya masih tidak sedar akan teknik dan kemudahan internet! Saya telah membuang masa dan juga wang ringgit sebelum ini, dan saya tidak mahu anda juga melalui situasi yang sama. Pada ketika ini, ramai yang ingin berjaya di dalam melakukan perniagaan. Sebab inilah kita sering mendengar ramai yang merungut "Saya telah mencuba perniagaan tetapi tidak mendapat pulangan apa-apa pun". Di dalam perniagaan ini, kami sebagai wakil Uptrend akan sentiasa membantu anda dan bakal ahli2 baru yang lain memulakan perniagaan di Internet dengan cara yang betul.

Jikalau anda bercadang untuk memulakan perniagaan saya, jangan risau dan khuatir kerana Uptrend akan membantu anda semua dengan kefahaman asas yang betul. Membina asas yang kukuh untuk perniagaan Internet anda. Dapatkan cara pemikiran yang betul dalam menjana pendapatan di Internet ikuti jejak langkah jutawan-jutawan Internet. Uptrend akan menunjukkan dengan cara yang terbaik untuk anda melakukan perniagaan anda. Anda akan dapat menjimatkan masa, wang dan tenaga dan dapat melakukan perniagaan anda dengan cara yang berkesan.

Tips: Sebagai pesanan akhir kepada anda semua berpeganglah bahawa Tuhan tidak akan mengecewakan bagi sesiapa yang berusaha. Usaha, Doa dan Tawakal menjadi initipati perniagaan kita." - bina asas yang kukuh dan segala-galanya akan memberi hasil.

Penyata Pendapatan

Image Hosted by ImageShack.us



Rencana Uptrend Dalam Suratkhabar( KLIK GAMBAR! )

[ UTUSAN MALAYSIA ]



[ KOSMO ]



[ KOSMO ]



[ ORIENTAL DAILY NEWS ]



[ KWONG WAH DAILY NEWS ]



[ SUSIE YEOH DALAM MAJALAH MEDIA USAHAWAN ]

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

[ ANTARA AHLI UPTREND YANG SUDAH BERJAYA ]

Image Hosted by ImageShack.us





[ KLIK UNTUK LIHAT TESTIMONI MEREKA YANG SUDAH BERJAYA MEMPEROLEHI PENDAPATAN LUAR DARI JANGKAAN MEREKA...ANDA PASTI TERUJA!!! ]





[ Metro - Orang Kurang Upaya Pun Boleh Berjaya.. Apalagi Kita? ]

Image Hosted by ImageShack.us



[ Lawatan Rasmi Dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri & Hal Ehwal Pengguna - Malaysia ]

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

[ TESTIMONI AHLI UPTREND YANG SEDANG MENIKMATI KEHIDUPAN MEWAH I ]

[ TESTIMONI AHLI UPTREND YANG SEDANG MENIKMATI KEHIDUPAN MEWAH II ]

[ Majlis Rumah Terbuka Uptrend @ Crystal Crown Hotel ]

[ "Gemilang", Lagu Tema Uptrend - Dayang Nurfaizah ]



Tuhan tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum, kecuali kaum itu sendiri mengubah nasib mereka". Peluang menyertai Program Keusahawanan Uptrend ini adalah salah satu cara untuk kita melancarkan semangat baru dalam hidup kita untuk menjadi manusia yang berjaya. Percayalah Tuhan tidak akan mensia-siakan usaha kita. Kalau kita yakin berjaya, Tuhan akan menganugerahkan kejayaan kepada kita. Tuhan itu Pengasih, Penyayang, Pemurah dan Berkuasa. Tiada kuasa yang boleh menghalangnya jika sudah diredhai Tuhan. Selamat bertemu di UPTREND NETWORK - PUNCAK KEJAYAAN.

Posted by de-trb at 22:45 EDT
Updated: Monday, 7 May 2007 23:48 EDT
Post Comment | Permalink

Newer | Latest | Older